Klantenervaring en loyaliteit in een hyper-competitieve markt

Waar een klantenrelatie vroeger vooral gedreven werd door prijs, specificaties, dienst na verkoop, … volstaat een puur operationele verkoop van een product of het correct uitvoeren van een dienst vandaag niet langer om concurrentieel te blijven. 

Klanten zijn steeds vaker op zoek naar meerwaarde, vooral in hun ervaring met producten, diensten en ondernemingen als geheel. Ze zijn mondiger, doen op voorhand research, vergelijken, stellen meer veelzijdige eisen, …  Hoe meer een organisatie er in slaagt om klanten een positieve totaalervaring te bieden, hoe beter ze zal zijn in het winnen van hun loyaliteit. De meest succesvolle ondernemingen van vandaag herkennen en erkennen we allemaal als bedrijven waarvan de klanten ambassadeurs zijn. 

GrowthBlog In 5 stappen naar een unieke klantenbeleving Lees meer

Hoe wij helpen?

Customer experience management

Grant Thornton Consulting helpt ondernemingen een unieke, veelzijdige klantenervaring op te bouwen. Het doel is daarbij de totaalervaring: interactie met klanten op verschillende niveaus. We bieden een objectief inzicht in uw huidige situatie en helpen u met innovatieve oplossingen de relatie met uw klanten te verbeteren.

Business modeling

We vertalen nieuwe ideeën in praktische tools en helpen u deze succesvol te implementeren.